عاشق ؟

گفتم ای یار گفتی زهر ه مار surprise crying
گفتم ای نور گفتی مردخ شور broken heart angry
گفتم از غم دوری تو بیمارم کفتی به من چه مگه من پرستارم angry angry
گفتم دوست دارم گفتی خفه شو smug raised eyebrow
گفتم عاشقتم گفتی خفه شو kiss broken heart
گفتم میخوام با هات ازدواج کنم گفتی جدی می گی devil rolling on the floor
گفتم خفه شو laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor devil

عاشق ؟

گفتم ای یار گفتی زهر ه مار surprise crying
گفتم ای نور گفتی مردخ شور broken heart angry
گفتم از غم دوری تو بیمارم کفتی به من چه مگه من پرستارم angry angry
گفتم دوست دارم گفتی خفه شو smug raised eyebrow
گفتم عاشقتم گفتی خفه شو kiss broken heart
گفتم میخوام با هات ازدواج کنم گفتی جدی می گی devil rolling on the floor
گفتم خفه شو laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor laughing rolling on the floor devil

 

هر بار که اندیشه ای از مغزت عبور می کند

که فکر می کنی به تو صدمه می رساند,مثل

حسادت , ترحم به خود, درد عشق,حسرت و نفرت

و.......

این کار را بکن. ناخن اشاره ات را روی ریشه ناخن

 شست دستت فشار بده تا جایی که درد شدیدی

 را احساس کنی, أن درد بازتاب رنجی است که

 در سطح روحی و معنوی می کشی .........