*..:: یه چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزا یــــــــــــــــــــــــــی : ::.*

 

۱)حـس هام قاطی پاتی شدن .....

۲)  شد یه سال که رفتی .... ولی من هنوز هستم ..... منتظرم ....

۳)خودمم نمیدونم چیا نوشتم ...فقط یه  دفعه دلم خواست یه چیزی بنویسم ..... هر چی به ذهنم رسید گفتم ..... ( چه حالی داد ! ! ! ! ! ! ! )

۴) اون روز چه سوال مسخره ای از رشاد پرسیدم که گفتم خفه قون کجاست ..... قاه قاه ..... منم از خفه قون در اومدم(حالا خیلی خوب میدونم خفه قون چیه ) ...بازم حرف داشتم اما دیگه انگشتام یاری نکرد .... ( همه ی آدمکهای مسخره از اون دندونیه گرفته تا اون غش و ضعفیه .... )

۵)   همین ......

کاش هرگز عاشق نمی شدم                هرگز *هرگز *هرگز *هرگز *هرگز *هرگز *هرگز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد