سلام.....

ببخشید یه مدت نبودم .....خیلی سرم شلوغ بود

اما از نظر های پر محبت شما ممنونم

شروع می کنیم با این شعر از شاعر نامی که نمی دونم کیه؟

گر بمیرد دختری  ...............  بر قبر او روید گلی

گر بمیرند دختران  ..........  دنیا گلستان می شود

بلانسبت بعضیا .....

امان از دست خانوما(البته ما مجرد ها نه)

اگه تیپ بزنیم بریم سر کار
میگن ببینم باکی قرار داری؟



اگه لباسهای معمولی بپوشیم
میگن تواصلا" سلیقه نداری



اگه زیاد بگیم دوستت دارم
میگن باز چه نقشه ای تو سرته



اگه نگیم دوستت دارم
میگن پای کسه دیگه ای وسطه



اگه زیاد بهشون زنگ بزنیم
میگن به من اعتماد نداری



اگه زنگ نزنیم
میگن انگار سرت خیلی شلوغه



اگه تو خونه زیاد بخندیم
میگن دیونه شدی



اگه کم بخندیم
میگن بخت النحس



اگه شام بخواهیم
میگن فقط فکر شکمشه


اگه شام نخواهیم
میگن ذلیل مرده شام با کی کوفت کردی



ولی هرچی میگن بذار بگن ماکه کارمون درسته

     

چطور بود ؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.elham1366.persianblog.com

اول
با درون سوخته ام دارم سخن کی به پایان می رسد افسانه ام

الناز پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.ladyalone61.persianblog.com

قدیر بهانه گیر بس کن دیگر---در چنگ توام اسیر بس کن دیگر---از خنده زخم من خجل شد دشمن---از شرم برو بمیر بس کن دیگر---منتشر نشده ها--

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد