سه تا دیونه.....

- در یک تیمارستان سه تا دیوونه را برای امتحان کردن میزان دیوانگی در آنها انتخاب میکننئ . بعد زیر یه لامپ یه میز میزارن و روی اون را روغن میریزن و به دیوونه ها میگن که این لامپ را عوض کنید .!!
دو تا از اونا هی میرفتن بالا و هی می‌افتادن پایین . ولی دیوونه‌ی سومی یه روزنامه میاره و میندازه رو میز و بعد میره لامپ را عوض میکنه !!؟ بعد علت کار را از اون میپزسن . میگه : هیچی ، چون دیدم اون دوتا دستشون به لامپ نمیرسه و هی می‌افتن ، من هم یه روزنامه گذاشتم تا دستم برسه !!!!
-----------------------------------

- برای بررسی میزان دیوانگی در یک تیمارستان ، سه تا دیوونه را به اتاقی میارن و برای اونا نوارِ روضه ( عزا ) میزارن . دوتا از اونا شروع میکنن به بندری رقصیدن و بالا و پایین پریدن . ولی یکی از اونا آروم میشینه و بغز میکنه !!. از اون میپرسن :خب ، چرا تو نرقصیدی ؟
میگه : آخه من عروسم !!!!!
------------------------------------

- یه بار به سه تا دیوونه میگن اگه شما سیب زمینی بودید و داشتید سُرخ میشدید، چی کار میکردید ؟! . دوتا از اونا شروع میکنن به لرزیدن و به این طرف و اون طرف پریدن . ولی سومی سَره جاش وایمیسه بوده و تکون نمی‌خوره . !! میپرسن : چرا تو تکون نخوردی ؟ میگه : آخه من به تهِ ماهی تابه چسبیده ام !!!!!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.elham1366.persianblog

سلام خوب وعالی سر بزنید خوشحال میشم منتظرتم

انجمن وبلاگ نویسان ایران دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.nasleweb.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی ! ... انجمن حمایت از وبلاگ نویسان ایران با همکاری روزنامه ایران به صورت جدی آغاز به کار نموده است .. از شما دوست گرامی دعوت می شود که در انجمن وبلاگ نویسان ایران حضور یابید و با معرفی وبلاگتان و همچنین معرفی مطالب مورد نظرتان برای چاپ در روزنامه ایران ما را یاری فرمائید... با تشکر - مدیریت انجمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد